קישוטים וארבעת המינים

כמדי שנה , עם ישראל לדורותיו בנה סוכות בכל מצב ובכל דרך , עם התקדמות ושיפור איכות החיים , קם המנהג לטפח ולקשט את הסוכה בכל מיני דרכים , וכל המרבה הרי זה משובח.

קישוט הסוכה הוא בעצם קיום הפסוק "זה אלי ואנוהו " ודרשו חכמינו, התנאה לפניו במצוות:
עשה לפניו סוכה נאה ולולב נאה ושופר נאה . אם אתם בעלי עסק ,חנות , או סתם מחפשים לעשות כסף קל , הגעתם למקום הנכון.!!!

אצלנו בסוכות סנטר אנחנו מייצרים ומייבאים קישוטי סוכה יהודיים ויעודיים(מיוחדים לסוכה) , ומשתדלים לחשוב על כל פרט קטן שיכול לשדרג את הסוכה . מי שמכיר אותנו , בעבר השם שלנו היה נקרא "מרכז הקישוטים הגדול" – כשהתפתחנו .. השם הוחלף ל "סוכות סנטר " וכיום אפשר לומר שהמרכז שלנו גדל יותר …

 

כבר מעל 12 שנה

שאנחנו בתחום הקישוטי סוכה בסיטונאות , ובכך הצלחנו להגיע לשיפורים מתמידים של המוצרים שלנו , עם הבנה , שכל לקוח מרוצה , הוא ההצלחה שלנו , הלקוחות שלנו עוברים ליווי מתהליך וייעוץ משלב בחירת מוצרים להשקעה עד הרווח הצפוי מהם.

 

את המוצרים שלנו תוכלו למצוא ברשתות השיווק ובחנויות השונות ..

אנחנו כבר שנים, מביאים לשוק את הערך המוסף שלנו , של שירות ואיכות ללא פשרה , עם פטנטים בלעדיים וייחודים שתוכלו למצוא רק אצלנו , אנחנו מספקים מגוון רחב ועובדים בעיקר עם מוצרים שנחטפים מהמדף ,.
ארבעת המינים , נרתיקים לולב , הכל בסיטונאות לסוחרים בלבד .

את השוק של ארבעת המינים אפשר לשמוע למרחקים מכל עיר, כל סוחר טוב יודע , שארבעת המינים הינם מצרך בסיסי, והביקוש שלהם רק הולך וגדל , כל החכמה היא , בעצם לדעת , מאיפה הכי כדאי לרכוש בסיטונאות את ארבעת המינים ושאר המוצרים ..

אצלנו בסוכות סנטר , בונים את השם שלנו, לשנים רבות , וחושבים למרחוק – אנחנו רוצים ליצור אמון עם הלקוחות לשנים ארוכות , לכן קודם כל חשוב לנו לספק – מעל הכל , שירות אמין והוגן , במחיר שישתלם לסוחר , כדי שנוכל לפגוש אותו שמח גם בשנה הבאה…

אנחנו עובדים עם מגוון ענק של כשרויות וזני אתרוגים ולולבים , ועם שיתופי פעולה עם הרבה מאוד מחסנים באזורים השונים , העוסקים בתחום.
אנחנו יכולים להציע לכם , איכות ומחיר ללא תחרות , עם שירות הוגן ולאורך כל הדרך .

כשיש לכם אבא ואמא , בתחום ה4 המינים , אתם יכולים להיות בטוחים , שבזמן הקצר של מכירת ארבעת המינים תוכלו לייצר כסף , שלא תוכלו להשיג באפשרות אחרת .

השאירו פרטים ונחזור
אליכם בהקדם
קטגוריות מומלצות